pondělí 7. dubna 2014

I zázraky se dějí.

Zdravím!
Můžu hned na začátku podotknout, že zázraky se dějí. (Nebo-li existují). Dneska je super den. Z angličtiny jsme psali slovíčka. Ani jsem se neučila a dostala jsem 1! Nechtěla jsem paní učitelce věřit. To jako vážně? Jsem tak šťastná! Děkuji! Strašně mě to překvapilo.. Alespoň krok k dobré známce. A když se budu snažit dál, určitě dostanu jedničku na vysvědčení. Dál jsme psali z češtiny čtvrtletku. Tak vám pak napíši, jak to dopadlo. V informatice jsme se (konečně!!!) učili stříhat videa - super, vážně! Jsem za to moc ráda.

Snaha se učit je totiž to nejdůležitější a jsem ráda, že chodím do školy. (No fajn, všichni mě budou považovat za blázna). Jediné, co na škole nemám ráda, je matematika. (Ta nejde skoro každému, až na pár géniusů ve třídě). :DD 

Takže tak. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat